Nej tak til vindmøller ved Hørslev

At vindmøller i Hørslev igen er taget op som et muligt vindmølle-projekt undrer mig meget. Der er et fint å-projekt med et rigt dyreliv. Mange mennesker nyder ro, dyreliv og natur hver dag i dette naturskønne område. Vindmøller i dette område vil ødelægge den idylliske- og dyrerige natur total. Vindmøller høre ikke til på land i naturen - men på havet.

Jeg skal snart flytte ind på Engvej, hvor jeg har set frem til stilhed, dyreliv, fuglefløjt mv. Denne idyl skal ikke ødelægges af vindmøllestøj. Samtidig ødelægger vindmøller det naturrige udseende, dyreliv, der vil komme forstyrrende støj og glimt fra møllerne. Jeg bygger ikke hus på landet i det idylliske område for at få en vindmølle i baghaven. Vores ejendom vil falde i værdi og blive generet af støj og lysglimt, hvilket vi er meget utilfredse med. Da vi besluttede os for af bygge hus på landet var vi sikre på, at vindmølle planer i Hørslev var afsluttet og afdebateret! Jeg håber inderligt at politikkerne har samme forståelse og fornuft herfor - som de havde sidst Hørslev var i "farezonen" for vindmølleprojekt.

Kenneth Jønsson,
Engvej i Herskind.

INDLÆG AF
KENNETH
Kommune: Skanderborg
Dato: 20.06.2016
Tema: VE-mål

Kommentar på indlæg

Der er ingen kommentar til dette indlæg pt.